Legion of the black

Har kollat klart på filmen nu. Jag kollade på Legion of the black. De är en black veil brides film.
De är musikvideos till alla låtar på deras album Wretched and Divine.
Har ni inte lyssnat på Black veil brides så måste ni göra det.
Seriöst världens bästa band. Jag ska och se dom live 29 November i fryshuset.
Men hade tänkt att gå och lägga mig nu så att jag orkar upp imorn. Ska till tandläkaren och kolla mina tänder så att jag ska få rälls. Jag ska gå hem strax efter lunch.
Efter jag har vart hos tandläkaren så ska jag möta Natalia på Coop. Sen så skulle på till Centrum huset. Hon skulle handla på Fifty Fifty tror jag. Men vi ska också träffa Veronica.
Så kommer nog bli en rätt så rolig dag imorn (Y)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback